Kiilto mukana Fastfood & Café & Ravintola 2018 -tapahtumassa Tampereella 10.-11.10.2018

Fastfood & Café & Ravintola 2018 kerää ravintola-alan asiantuntijat 10.-11.10.2018 Tampereelle, missä tapahtuma järjestetään tänä vuonna ensimmäistä kertaa. Kiilto esittelee osastollaan mm. uudistettua HygiNet® -työkalua, jonka avulla keittiöissä velvoitettu hygieniasuunnittelu hoituu digitaalisesti missä ja milloin vain.

HygiNet® on selainpohjainen työkalu hygieniasuunnitteluun. Digitaalisen hygieniasuunnitelman avulla kaikki kohteissa tarvitut siivousohjeet, viranomaisten edellyttämät dokumentit ja perehdytystä helpottavat materiaalit ovat aina ajan tasalla ja saatavilla helposti. Paperiton hygieniasuunnittelu säästää myös työaikaa. Tutustu HygiNet® -työkaluun täällä.

Maksuton Fastfood & Café & Ravintola -tapahtuma järjestetään Tampereen Messukeskuksessa 10.-11.10.2018 ja ensi vuonna Helsingin messukeskuksessa 6.-7.3.2019. Tervetuloa tapaamaan meitä osastolle 201!

Anna Vahokoski

Liiketoiminnan kehityspäällikkö