Kiilto mukana Hammaslääkäripäivillä 22.-24.11.2018

Kiilto on mukana Hammaslääkäripäivillä 22.-24.11.2018 Helsingin Messukeskuksessa. Tervetuloa osastollemme tapaamaan asiantuntijoitamme!

Tutustu hygieniaratkaisuihimme nettisivuillamme.

Hammaslääkäreille, hammashoitajille, suuhygienisteille, hammasteknikoille ja hammaslääketieteen kandeille suunnattu tapahtuma on Suomen suurin hammaslääketieteen koulutustapahtuma ja näyttely.

Lisätietoa Hammaslääkäripäivät -tapahtumasta saat täältä

Päivi Godden

Liiketoiminnan kehityspäällikkö​
Sairaala- ja henkilöhygieniatuotteet

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.