Kiilto mukana Ligna 2019 -messuilla

Kiilto on mukana Hannoverissa 27.–31.5. järjestettävässä puualan suurtapahtumassa, Ligna 2019 -messuilla.

Kiillon osastolla (halli 17, osasto F72) voi tutustua puuteollisuuden liimausratkaisujen laajaan valikoimaan. Toista kertaa Ligna-messuille osallistuva Kiilto esittelee messuilla muun muassa M1-luokiteltuja, formaldehydivapaita tuotteita kerros- ja reunaliimaukseen CLT:n valmistuksessa. PVAc-liimoissa esitellään uusimmat EN 204 D4 -luokan tuotteet niin sormijatkamiseen kuin kerrosliimaukseen.

Luvassa on uutuuksia myös EN 204 D3 -luokan liimoissa. Kiillon uuden sukupolven D3-liima on pH-neutraali ja se mahdollistaa erittäin nopean liimausprosessin esimerkiksi viilutuksessa.

Monipuolisesta Kiilto Pro Services -palveluvalikoimasta löytyy analyysi- ja testauspalveluita laadunvarmistukseen ja tuotantoprosessien kehittämiseen. Kiillon testauspalveluita on mahdollista hyödyntää joko satunnaisena tuotantoa tukevana testauksena tai säännöllisesti osana jokapäiväistä laadunvalvontaa. Palveluna voidaan tuottaa esimerkiksi ikkuna-aihioiden delaminointitestaus tai CLT-levyn standardin mukainen delaminointitestaus.

Ota yhteyttä! Asiantuntijamme ovat apunasi optimaalisen liimausratkaisun löytämisessä.