Kiilto mukana Ligna 2019 -messuilla

Kiilto on mukana Hannoverissa 27.–31.5. järjestettävässä puualan suurtapahtumassa, Ligna 2019 -messuilla.

Kiillon osastolla (halli 17, osasto F72) voi tutustua puuteollisuuden liimausratkaisujen laajaan valikoimaan. Toista kertaa Ligna-messuille osallistuva Kiilto esittelee messuilla muun muassa M1-luokiteltuja, formaldehydivapaita tuotteita kerros- ja reunaliimaukseen CLT:n valmistuksessa. PVAc-liimoissa esitellään uusimmat EN 204 D4 -luokan tuotteet niin sormijatkamiseen kuin kerrosliimaukseen.

Luvassa on uutuuksia myös EN 204 D3 -luokan liimoissa. Kiillon uuden sukupolven D3-liima on pH-neutraali ja se mahdollistaa erittäin nopean liimausprosessin esimerkiksi viilutuksessa.

Monipuolisesta Kiilto Pro Services -palveluvalikoimasta löytyy analyysi- ja testauspalveluita laadunvarmistukseen ja tuotantoprosessien kehittämiseen. Kiillon testauspalveluita on mahdollista hyödyntää joko satunnaisena tuotantoa tukevana testauksena tai säännöllisesti osana jokapäiväistä laadunvalvontaa. Palveluna voidaan tuottaa esimerkiksi ikkuna-aihioiden delaminointitestaus tai CLT-levyn standardin mukainen delaminointitestaus.

Ota yhteyttä! Asiantuntijamme ovat apunasi optimaalisen liimausratkaisun löytämisessä.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.