Kiilto mukana Sata tapaa työllistyä –verkostoitumistapahtumassa

Lempäälän Kehitys, Tampereen seudun ammattiopisto Tredu, Lempäälän yrittäjät ja Lempäälän kunta järjestävät tänään torstaina 2.11. Lempäälän Ideaparkissa verkostoitumistapahtuman, jossa on mahdollisuus tutustua lempääläläisiin yrityksiin sekä kuulla vinkkejä opiskeluun ja työnhakuun.

Ideaparkin Keskusaukiolla on torstaina tavattavissa työnhakijoita, työntekijöitä etsiviä organisaatioita, henkilöstöalan toimijoita sekä paikallisia yrityksiä ja yhdistyksiä. Luvassa on tietoa työnhaun ajankohtaisista asioista, joista rekrytointialan ammattilaiset vaihtavat ajatuksia paneelikeskusteluissa.

Lähes 100-vuotiaalla Kiillolla on pitkät perinteet työantajana Lempäälässä. Viime lauantaina yrityksen taival huomioitiin Lempäälän yrittäjien Vuosisadan yritys –palkinnolla. Voimakkaasti kasvava ja uudistuva kansainvälinen yritys tarvitsee jatkuvasti motivoituneita, osaavia ja tuloksekkaita tekijöitä jatkamaan ja rakentamaan tulevien uosien menestystarinaa.

Maksuton verkostoitumistapahtuma alkaa Ideaparkin Keskusaukiolla klo 14:00 ja päättyy klo 18:00. Tervetuloa juttelemaan Kiillon edustajien kanssa ja kuulemaan lisää Kiillosta työpaikkana. Kiiltolaisten uratarinoihin pääsee tutustumaan myös ura Kiillossa –sivuilla.

Lue lisää tapahtumasta Lempäälän-Vesilahden Sanomista.