Kiilto Oy hakee aluepäällikköä rakentamisen liiketoimintaan

Kiilto Oy on osa Kiilto Family -konsernia. Työllistämme yhteensä noin 800 henkilöä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää. Perheyrityksemme toimintakulttuuri on syntynyt vahvasta suomalaisesta osaamisesta ja henkilöstön arvostamisesta. Jatkuvat kehittämishankkeet luovat innostavia kasvumahdollisuuksia yhtiömme sisällä.

Meille asiakas on kuningas. Tarjoamme kemiallisia kiinnitys- ja rakenneratkaisuja rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisille. Rakennamme kestävää tulevaisuutta vastuullisesti ihmiset ja ympäristö huomioiden. Toimimme ja kasvamme kansainvälisesti Itämeren ympärillä yhteensä noin 250 miljoonan asukkaan markkina-alueella.

Kasvun myötä olemme vahvistamassa rakentamisen liiketoimintaamme ja etsimme osaavaa ja tuloshakuista henkilöä nimikkeellä

ALUEPÄÄLLIKKÖ

Tehtäväsi on pitää hyvää huolta sinulle nimetyistä asiakkuuksista sekä etsiä ja luoda uusia asiakassuhteita. Kehität rakentamisen ammattiasiakaskauppaa yhteistyössä jälleenmyyjiemme kanssa. Tarjoat asiakkaillemme laadukasta koulutusta ja teknistä tukea. Raportoit tehtävässä rakentamisen liiketoiminnan myyntipäällikölle. Aluepäällikkö toimii mm. Uudenmaan ja Kanta-Hämeen alueella.Työsuhteeseesi kuuluvat kiinteä palkkaus sekä vapaa autoetu.

Tehtävään valittavalta henkilöltä toivomme:

• taitoa kehittää pitkäaikaisia asiakassuhteita
  • erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • ”Asiakas on kuningas” -asennetta
  • soveltuvaa kaupallista tai rakennusteknistä koulutusta
  • itsenäistä ja aktiivista työotetta
  • systemaattista ja organisoitunutta työtapaa
  • sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa.

Kiilto tarjoaa dynaamisen, erittäin kasvuhakuisen ja kehittyvän työympäristön sekä kattavan perehdytyksen tehtävään. Panostamme aktiivisesti henkilöstön työhyvinvointiin ja olemme saaneet siitä myös valtakunnallisia tunnustuksia, joista viimeisimpänä Suomen aktiivisimman työpaikan sertifikaatti.

Lisätietoja antaa 27.8. klo 9-10 myyntipäällikkö Miikka Suppula, puh. 040 6474480.

Täytä hakemus palkkatoiveineen ja liitä myös CV mukaan osoitteessa www.kiilto.com/careersmahdollisimman pian, sillä etenemme prosessissa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Toimimme Kiilto Familyn rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.