Kiilto Pro Academy kouluttaa asiakkaita uudistuneissa tiloissa

Kiillon Lempäälän toimipisteen koulutuskeskus on uudistettu vastaamaan entistä paremmin käytännönläheisten asiakaskoulutusten tarpeisiin. Samalla koulutustoiminnalle on annettu uusi nimi: nyt asiakkaiden ammattitaitoa kehittäviä koulutuksia järjestetään Kiilto Pro Academy -konseptin puitteissa.

– Tilat ovat kaikin puolin toimivammat ja mukavammat. Asiakkaiden mielestä on hyvä, että eri järjestelmät ovat havainnollisesti esillä näyttelytilassa, kertoo tuotepäällikkö Jyrki Pajunen.

Näyttelytiloissa jokaisen tuoteryhmän omalta osastolta löytyy myös niihin liittyvää materiaalia: rakenne-, tuote- ja materiaalimalleja sekä työkaluja.

Myös käytännön koulutustilat organisoitiin remontin yhteydessä uudelleen, ja kukin tuoteryhmä sai oman osastonsa. Lisäksi tilojen valaistusta ja lämmitystä parannettiin.

Kiillon oma tuotekehitys kehittää markkinoille 4–8 uutta tuotetta vuodessa.
Uusiin tuotteisiin liittyy usein myös uusia työtapoja, joten koulutuksille ja koulutustiloille on kysyntää.

– Koulutukset ovat tärkeitä tilaisuuksia. Asiakkaamme oppivat työtekniikoita ja kuulevat tuotteista, ja me saamme heiltä vinkkiä tuotekehitykseemme.
Näin voimme tarjota asiakkaille aina parempia tuotteita, Pajunen toteaa.

Lisätietoa koulutuksistamme:
www.kiilto.com/fi/koulutus/