Kiilto Pro Akatemian koulutuspäivä kotisiivouspalveluyrittäjille ja alalla työskenteleville 31.10.

Kaipaatko lisää tietoa kodin pintamateriaaleista ja niiden oikeaoppisesta puhdistamisesta tai työssä jaksamisesta?

Koulutuspäivän aikana ratkotaan yhdessä työssä kohdattavia haasteita ja yritetään löytää vastauksia kotisiivoustyöhön liittyviin haasteisiin ja kysymyksiin. Alan asiantuntijat käsittelevät niin kodin erilaisten pintojen oikeaoppista puhdistamista ja hoitoa kuin myös oikeaa ergonomiaa ja työssä jaksamisen eväitä.

Käsittelemme myös kotisiivousalaa laajemmalti ja koulutuspäivä tarjoaa ajatuksia siihen, milloin toimintaa olisi hyvä laajentaa tai toimintoja digitalisoida.

Katso tarkempi kutsu sekä koulutuspäivän ohjelma tästä.

Tule mukaan koulutuspäiväämme! Ilmoittaudu tästä 24.10. mennessä.

Koulutuksen hinta 149€ / henkilö sisältäen koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvin. Mikäli samasta yrityksestä osallistuu 2 henkilöä tai enemmän on hinta 130€ / hlö. Nopean ilmoittautujan etu! Ilmoittaudu 20.9. mennessä niin saat osallistumismaksusta 10% alennuksen.

Tiina Laurén

Liiketoiminnan kehityspäällikkö