Kiilto Robo -sarja lypsyrobottien puhdistukseen

Kiilto Robo -sarja on suomalainen, kustannustehokas ratkaisu lypsyrobottien puhdistukseen.

Lypsyrobotit ovat maitotiloille merkittävä investointi, joten robottien häiriötön toiminta on yksi kriittisimpiä asioita tilan tuotannossa. Kiilto Robo -tuotesarja on kehitetty ja testattu yhteistyössä robottitilojen kanssa. Tuotteet on rakennettu vastaamaan nykypäivän robottilypsyn tarpeita. Kiilto Robo -tuotesarja tarjoaa kokonaisratkaisun kaikkien johtavien lypsyrobottimerkkien vaativaan puhdistukseen.

Sarjan tuotteet toimivat normaalisti lämpötilavälillä 50–90 °C. Lämpötilan nostaminen normaalin pesuaineympyrän (kemia, lämpötila, mekaniikka, aika) mukaisesti parantaa pesutehoa. Pesuaineen sisältö ja annostus ilmoitetaan aina etiketissä (vastaavat laitevalmistajien asettamia vaatimuksia).

F2 Robo E (emäksinen), F3 Robo KE (klooripitoinen, emäksinen) ja F4 Robo H (hapan) sopivat käytettäviksi sekä yksisuuntapesu- että kiertopesujärjestelmissä. Lisäksi tulee huomioida, että kaikissa laitteistoissa ei saa käyttää klooripitoistapesuainetta. Näihin oikea valinta on emäspesuaine F2 Robo E ja hapanpesuaineena F4 Robo H.

Tutustu Kiilto Robo -sarjan tuotteisiin:

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Kiillon asiantuntijaan!

KATSO YHTEYSTIEDOT