Kiilto vahvistaa testauspalvelujaan

Laboratorioinsinööri Topias Heinisuo on aloittanut 13.9. Kiilto Oy:n tuotekehityksessä teknisenä palveluinsinöörinä. Hän työskentelee Kiilto Pro Service -palvelussa, jossa vastaa teollisuuden asiakkaille tarjottavien testauspalveluiden kehittämisestä.

Kiilto haluaa vastata resursseillaan ja osaamisellaan teollisuuden kasvaneeseen kysyntään erilaisista asiantuntija- ja testauspalveluista. Lue lisää Kiilto Pro Servicestä ja Kiillonpuutestauspalveluista.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.