Kiilto Ystävämyynti Raisiossa 6.-7.4.2019

Tervetuloa tekemään löytöjä itsellesi ja läheisillesi!

Ystävämyynnissä on tarjolla kosmetiikka-, hygienia- ja puhdistustuotteita kotimaisilta brändeiltä, mm. KiiltoErisanSertoAistiLumene Cutrin!

Ystävämyynti järjestetään Kiillon logistiikkakeskuksessa, joka sijaitsee Kauppakeskus Myllyä vastapäätä (Ohikulkutien toisella puolella). Maksuvälineiksi käyvät käteinen, Visa Electron & yleisimmät luottokortit.

Aukioloajat:

La 6.4. klo 9-17

Su 7.4. klo 11-15

Sijainti:

KiiltoClean Oy:n logistiikkakeskus, Tuotekatu 14, Raisio

Katso tapahtuma Facebookissa!

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.