KiiltoClean & IPC yhdistävät voimansa

KiiltoClean tuo markkinoille italialaisen Integrated Professional Cleaning’n (IPC) siivouskoneet. Käyttäjäystävällisyys, kehittynyt teknologia ja jatkuva tuotekehitys olivat ensisijaisen tärkeitä kriteerejä uuden kumppanin valinnassa.

Markkinointipäällikkö Arja Seppälän sanoin: ”Meille on mahtavaa saada luotettava ja kehittynyt kumppani täydentämään olemassa olevia puhtausratkaisujamme. Saamme jatkaa italialaisten siivouskoneiden ilosanomaa täysin uudella ja Suomessa aiemmin näkymättömällä brändillä.”

Uusi tuoteperhe sisältää ratkaisuja pintojen puhdistamiseen yhdistelmäkoneiden ja imureiden muodossa. Valikoima on rakennettu vastaamaan suomalaisen puhtauden erityisvaatimuksiin.

Mirko Consolini ja Raimondo Aldrovandi IPC:ltä kertovat: ”Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön KiiltoCleanin kanssa. Nyt meillä on kumppani, joka kykenee toimimaan koko Suomessa ja tuomaan lisäarvoa innovaatioillemme erittäin haastavalla markkina-alueella. KiiltoClean pystyy myös vastaamaan koneiden jälkimarkkinoinnista ammattitaitoisen henkilökuntansa ja kattavan jakeluverkostonsa ansiosta.”

Ainutlaatuiset ratkaisut, ammattitaitoinen henkilökunta ja aito kumppanuussuhde asiakkaiden sekä IPC:n kanssa luovat loistavan pohjan jatkaa KiiltoCleanin menestystarinaa hyvinvoinnin sanansaattajana.

Valikoimassamme olevat IPC -ammattisiivouskoneet näet nettisivuiltamme.

Kiinnostuitko? Pyydä lisätietoja ja sovi henkilökohtaisesta esittelystä KiiltoCleanin edustajan kanssa!