KiiltoClean mukana Food & Art tapahtumassa!

Ruokailu- ja taidefestivaali Food & Art toi viisi Michelin-tason keittiömestaria maailman johtavien taidemuseoiden huippuravintoloista Serlachius-museoon Mänttään.

Elokuun 24.–27. päivä Serlachius-museo Gösta ympäristöineen muuttui festivaalialueeksi, jossa oli illallisten lisäksi päiväohjelmaa, kuten H…n pitkä lounas, Afternoon Tea, Olo Pop Up, ranskalainen ruokatori ja koko perheen käsityöläismarkkinat.

KiiltoCleanin ammattikeittiöiden hygieniaratkaisut takasivat päivien onnistumisen omalta osaltaan.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.