KiiltoClean mukana Kespron messuilla 4.–27.9.2018

Kespron messut 2018 on HoReCa-alan ammattilaisille suunnattu tapahtuma, jossa nähdään alan uusimmat trendit ja löydetään ideoita liiketoiminnan kehittämiseen. KiiltoClean esittelee messukiertueella vastuullisia puhtausratkaisuja ammattikeittiöihin. Vierailijat voivat tutustua biohajoaviin Kiilto Natura -puhdistusaineisiin sekä HygiNet® -työkaluun, jonka avulla hygieniasuunnittelu hoituu digitaalisesti missä ja milloin vain. Molempien uutuuksien kehitystyössä on keskitytty löytämään nykyaikaisia ja ympäristön kannalta kestäviä keinoja ammattipuhtauteen.

Ammattikäyttöön kehitetyt Kiilto Natura -pesuaineet valmistetaan vastuullisesti tuotetuista raaka-aineista, jotka ovat peräisin kasveista. Kasvipohjaiset raaka-aineet ovat uusiutuvia ja biohajoavia. Lue lisää Kiilto Naturasta.

HygiNet® on selainpohjainen työkalu hygieniasuunnitteluun. Digitaalisen hygieniasuunnitelman avulla kaikki kohteissa tarvitut siivousohjeet, viranomaisten edellyttämät dokumentit ja perehdytystä helpottavat materiaalit ovat aina ajan tasalla ja saatavilla helposti. Paperiton hygieniasuunnittelu säästää myös työaikaa. Tutustu HygiNet® -palveluun täällä.

Kespron messut 2018 järjestetään seitsemällä paikkakunnalla: Lahti (4.9.), Tampere (6.9.), Turku (11.9.), Kuopio (13.9.), Helsinki (20.9.), Oulu (26.9.) ja Rovaniemi (27.9.). Ilmoittaudu mukaan tästä!

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.