KiiltoClean Nolla tapaturmaa -foorumin jäseneksi

KiiltoClean Oy on liittynyt 3.7.2017 Nolla tapaturmaa ”nollis” -foorumin jäseneksi sitoutuen turvallisuuden jatkuvaan parantamiseen. Mukana on yli 360 Suomessa toimivaa yritystä. Foorumi jakaa vinkkejä, tietoa ja kokemuksia hyödynnettäväksi jäsenyritystensä toiminnassa.

Luomme turvallisuuden ja työhyvinvoinnin yhdessä – joka päivä. Jokaisen työntekijän panostusta, sitoutumista ja esimerkkiä tarvitaan työtehtäviin katsomatta. Haluamme olla yksi Suomen terveimmistä ja turvallisimmista työpaikoista.

Lisätietoa foorumista: https://www.nollis.fi/

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.