KiiltoClean on 50 Parasta ravintolaa 2018 -listan yhteistyökumppani Paras palvelu -alakategoriassa

Suomen 50 Parasta ravintolaa -lista herää henkiin kuuden vuoden tauon jälkeen. Maanantaina 13.11.2017 käynnistyi äänestys, jossa alan asiantuntijat valitsevat ja perustelevat näkemyksensä Suomen parhaista ravintoloista. KiiltoClean on listan yhteistyökumppani Paras palvelu -alakategoriassa. Lue yhteistyökumppaniesittelymme.

Näkemyksensä antavat yhteensä 500 ammattilaista, joita ovat ravintoloitsijat, keittiömestarit, salipuolen johtotehtävissä toimivat, alkoholiala sekä ravintola- ja ruokakirjoittamisen ammattilaiset. Äänestys huipentuu tammikuussa 2018 Helsingissä pidettävään julkistamistilaisuuteen.

Listauksen avulla halutaan edistää ravintola-alaa Suomessa ja kehittää suomalaista ruokakulttuuria. Äänestyksen ja listan toteuttaa horeca-alojen verkkomedia Viisi Tähteä yhdessä pääyhteistyökumppaninsa Food Camp Finlandin kanssa.

Lisätietoja 50 Parasta ravintolaa -listasta löytää sivuilta 50parastaravintolaa.fi ja viisitahtea.com, sekä listan Facebook-sivuilta. Lue KiiltoCleanin yhteistyöstä lisää Twitter-tililtämme tunnisteella #50parastaravintolaa.