KiiltoClean Oy hakee tuotantopäällikköä Turun tehtaalle

KiiltoClean Oy on osa Kiilto Family -konsernia. Työllistämme yhteensä noin 800 henkilöä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää. Perheyrityksemme toimintakulttuuri on syntynyt vahvasta suomalaisesta osaamisesta ja henkilöstön arvostamisesta. Jatkuvat kehittämishankkeet luovat innostavia kasvumahdollisuuksia yhtiömme sisällä.

Meille asiakas on kuningas. Tarjoamme korkealaatuisia puhtaus- ja hygieniaratkaisuja niin kuluttajille kuin ammattisiivouksen, terveydenhuollon, ravitsemispalveluiden ja teollisuuden tarpeisiin. Luomme hyvinvointia puhtaudesta vastuullisesti ihmiset ja ympäristö huomioiden. Toimimme ja kasvamme kansainvälisesti Itämeren ympärillä yhteensä noin 250 miljoonan asukkaan markkina-alueella.

Etsimme nyt Turun tehtaallemme

Tuotantopäällikköä

Keskeisenä tehtävänäsi on tuotannon kokonaisvaltainen ja tavoitteellinen johtaminen. Tuot aktiivisesti ratkaisuja tuotannon tehokkuuden parantamiseksi ja omaat kokemusta ja näkemystä investointiprojektien suunnittelusta ja johtamisesta. Esimiehenä luot olosuhteet jatkuvalle kehittämiselle sekä käynnistät ja johdat kehitysprojekteja vastuualueellasi. Huomioit turvallisuusnäkökohdat kaikessa tekemisessä sekä tuot panoksesi ja jatkuvuutta motivoivan ja innostavan työkulttuurin kehittämiseen. Koska meillä Asiakas On Kuningas, panostat toimitusvarmuuteen, laatuun ja huomioit asiakasnäkökulman kaikessa tekemisessä sekä sisäisten, että ulkoisten sidosryhmien kanssa toimiessasi. Olet aktiivinen kumppani mm. oston, tuotekehityksen ja myynnin kanssa sekä toimit sujuvasti yhteistyössä myös kansainvälisten tytäryhtiöidemme johdon kanssa. Tehtävässä raportoit toimitusketjun johtajalle.

Odotamme sinulta:

• soveltuvaa teknistä koulutustaustaa (esim. insinööri / DI)
  • kokemusta prosessiteollisuudesta ja investointihankkeiden vetämisestä
  • hyviä johtamis- ja vuorovaikutustaitoja, yhteistyökykyä sekä aktiivista ja asioihin tarttuvaa työskentelyotetta
  • englannin kielen taitoa
  • arvostamme kemian alan tuntemusta

Tarjoamme sinulle vakavaraisen ja kehittyvän yrityksen toimintaympäristön, itsenäisen tehtäväkentän sekä kattavan perehdytyksen tehtävään.

Lisätietoja tehtävästä antaa 23.8.2017 klo 14.30-16.30 ja 31.8.2017 klo 14.00-16.00 toimitusketjun johtaja Pia Kakko, puh. 050 328 2988.

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään sunnuntaina 3.9.2017 täällä.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.