KiiltoClean Oy hakee varastotyöntekijää

KiiltoClean Oy on osa Kiilto Family -konsernia.Työllistämme yhteensä noin 800 henkilöä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää. Perheyrityksemme toimintakulttuuri on syntynyt vahvasta suomalaisesta osaamisesta ja henkilöstön arvostamisesta. Jatkuvat kehittämishankkeet luovat innostavia kasvumahdollisuuksia yhtiömme sisällä.

Meille asiakas on kuningas. Tarjoamme korkealaatuisia puhtaus- ja hygieniaratkaisuja niin kuluttajille kuin ammattisiivouksen, terveydenhuollon, ravitsemispalveluiden ja teollisuuden tarpeisiin. Luomme hyvinvointia puhtaudesta vastuullisesti ihmiset ja ympäristö huomioiden. Toimimme ja kasvamme kansainvälisesti Itämeren ympärillä yhteensä noin 250 miljoonan asukkaan markkina-alueella.

Haemme KiiltoClean Oy:n Raision logistiikkakeskukseen ammattitaitoista ja oma-aloitteista

VARASTOTYÖNTEKIJÄÄ

Tehtävän menestyksekkään hoitamisen edellytykset:

• logistiikan perustutkinto tai vastaava
  • kokemus tukipyörätrukilla tai vastaavalla työskentelystä
  • tarkkuus ja täsmällisyys
  • asiakaspalveluhenkinen työasenne
  • varastojärjestelmien käyttökokemus katsotaan eduksi

Lisätietoja tehtävästä antavat varastoesimies Juha Virtanen, 30.10. klo 10–11 ja 1.11. klo 10–11 , puhelin 050 591 1728 sekä logistiikkapäällikkö Jussi Valtonen, 3.11. klo 10–11 ja 6.11. klo 15–16 , puhelin 050 592 3897.

Jätä hakemuksesi CV:n ja palkkatoivomuksen kera viimeistään 12.11.2017 täällä.

Tarjoamme sinulle vakavaraisen, kehittyvän perheyrityksen toimintaympäristön sekä kattavan perehdytyksen tehtävään.