KiiltoCleanin avainasiakkuuspäällikkö Mika Sipponen tuomaroi Nuorten Kokkien SM-kilpailua

Chaîne des Rôtisseurs -järjestön alle 27-vuotiaiden Nuorten Kokkien SM-kilpailu järjestetään Oulussa lauantaina 20.1.2018. KiiltoCleanin avainasiakkuuspäällikkö Mika Sipponen on mukana tuomaroimassa kilpailua.

Kilpailun aikana kilpailijat valmistavat heille osoitetuista ruokakoreista kolmen ruokalajin menun neljälle hengelle. Ruokakoriin on nimetty pakolliset raaka-aineet kullekin ruokalajille ja lopullinen tehtävä julkaistaan 30 minuuttia ennen kilpailusuorituksen alkua. Voittaja ratkaistaan menukokonaisuuden makupisteiden sekä teknisen suorituksen perusteella.

Alueellisten karsintojen perusteella paikkansa finaaliin on selvittänyt yhdeksän finalistia. Kilpailun voittaja edustaa Suomea syyskuussa 2018 Taiwanissa järjestettävissä Nuorten Kokkien maailmanmestaruuskilpailuissa.

KiiltoClean toivottaa finalisteille onnea kilpailuun!

Lisätietoa kilpailusta saat tästä.