KiiltoCleanin Puhtausklinikalta uutta: Tekstiilien pesu

Puhtausklinikan tekstiilinpesujaksossa keskustellaan, miten terveydenhuollon tekstiilinpesu eroaa kotitalouspyykistä, mitkä kaikki asiat vaikuttavat puhtaaseen lopputulokseen ja onko sen omavalvonta mahdollista esimerkiksi terveydenhuollon tekstiilien osalta. Keskustelijoina ovat KiiltoClean Oy:n mikrobiologi & asiakkuus- ja kehityspäällikkö Kirsi Saukkonen sekä tuotekehityskemisti Tomi Peltonen.

Puhtausklinikka on nettivideosarja, jossa eri alojen asiantuntijat keskustelevat henkilö- ja ympäristöhygienian aiheista. Eri teemojen ympärille rakennetut jaksot tarjoavat ajankohtaista tietoa sekä herättelevät ajatuksia puhtauteen liittyen.

Koko jakso: https://youtu.be/_8_B-XRw8Js

Voit myös hypätä suoraan:

https://youtu.be/dEHyXgzPhSw kotitalouspyykki vs. terveydenhuollon pyykki

https://youtu.be/0wM_wQqg-FQ pesuaineen, -koneen ja veden laadun merkitys

https://youtu.be/5owFpQaRGv4 omavalvonta

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.