Kiiltoflex HS liimamassalle ruorimerkki

Kiiltoflex HS silyylimodifioidulle liimamassalle on myönnetty ruorimerkki: IMO FTPC (IMO 2010 Resolution MSC.307 (88) Annex1 Part 5). Kiiltoflex HS täydentää laajaa ruorimerkittyjen tuotteiden valikoimaa. Tuote on yksikomponenttinen, erittäin nopeasti sitova ja kestää hyvin säärasituksia ja UV-säteilyä.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.