Kiiltoplast Oy hakee tuotantotyöntekijöitä Virroille

Kiiltoplast Oy on yksi muovipäällystysalan johtavista yrityksistä Euroopassa ja tarjoaa laajan tuotevalikoiman graafiselle ja kodintekstiiliteollisuudelle sekä sadeasu- ja suoja-asuvalmistajille. Yhtiö sijaitsee Virroilla ja on osa kotimaista Kiilto Family -konsernia.

Nyt haemme Virroille oma-aloitteisia, yhteistyötaitoisia ja järjestelmällisiä tuotantotyöntekijöitä määräaikaisiin työsuhteisiin (6-9 kk). Työtehtävät vaihtelevat tilausten ja tilanteen mukaan. Työ on pääsääntöisesti 2-vuorotyötä, mutta myös yövuoro on mahdollinen.

Toivomme aikaisempaa työkokemusta tuotannon työtehtävistä. Työturvallisuuskortti ja trukinajotaito katsotaan eduksi. Tarjoamme kattavan perehdytyksen tehtävään.

Lisätietoja tehtävästä antaa Business Development Director Antti Lehtola, puhelimitse 040 5745 510 tai sähköpostitse antti.lehtola@kiiltoplast.fi

Täytä hakemuksesi mahdollisimman pian, mutta viimeistään 9.3.2018 osoitteessa www.kiilto.com/careers. Tehtävät täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä.