Kiiltoplast Oy hakee tuotantotyöntekijöitä Virroille

Kiiltoplast Oy on yksi muovipäällystysalan johtavista yrityksistä Euroopassa ja tarjoaa laajan tuotevalikoiman graafiselle ja kodintekstiiliteollisuudelle sekä sadeasu- ja suoja-asuvalmistajille. Yhtiö sijaitsee Virroilla ja on osa kotimaista Kiilto Family -konsernia.

Nyt haemme Virroille oma-aloitteisia, yhteistyötaitoisia ja järjestelmällisiä tuotantotyöntekijöitä määräaikaisiin työsuhteisiin (6-9 kk). Työtehtävät vaihtelevat tilausten ja tilanteen mukaan. Työ on pääsääntöisesti 2-vuorotyötä, mutta myös yövuoro on mahdollinen.

Toivomme aikaisempaa työkokemusta tuotannon työtehtävistä. Työturvallisuuskortti ja trukinajotaito katsotaan eduksi. Tarjoamme kattavan perehdytyksen tehtävään.

Lisätietoja tehtävästä antaa Business Development Director Antti Lehtola, puhelimitse 040 5745 510 tai sähköpostitse antti.lehtola@kiiltoplast.fi

Täytä hakemuksesi mahdollisimman pian, mutta viimeistään 9.3.2018 osoitteessa www.kiilto.com/careers. Tehtävät täytetään sopivien henkilöiden löydyttyä.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.