Kolme nimitystä KiiltoCleanin tuotekehitysorganisaatiossa

KiiltoCleanin tuotekehitysorganisaatiossa on tehty kolme nimitystä. Tutkimus-, kehitys- ja innovaatiojohtajana on aloittanut Oili Kallatsa ja tuotekehityspäälliköinä Pia Sjöberg ja Virve Töyrylä.

Oili Kallatsa - Tutkimus-, kehitys- ja innovaatiojohtaja

Oili Kallatsa, FT (org. kemia) on aloittanut KiiltoClean Oy:n Tutkimus-, kehitys- ja innovaatiojohtajana 15.1.2018 alkaen. Ennen KiiltoCleaniin tuloa hän on työskennellyt Kemiran ja PCAS Finland:n palveluksessa.

Pia Sjöberg - Tuotekehityspäällikkö

TkT Pia Sjöberg on nimitetty KiiltoCleanin tuotekehityspäälliköksi 18.12.2017 alkaen.

Virve Töyrylä - Tuotekehityspäällikkö

DI Virve Töyrylä on nimitetty KiiltoCleanin tuotekehityspäälliköksi 8.1.2018 alkaen.