Lempäälän tehdasalueen valot sammuvat tunniksi

Kiillon Lempäälän tuotantolaitos osallistuu lauantaina 25.3. klo 20.30–21.30 järjestettävään Earth Hour -tapahtumaan sammuttamalla valot tehdasalueellaan tunnin ajaksi. Kiilto on mukana tempauksessa jo seitsemättä kertaa.

Earth Hour on ympäristöjärjestö WWF:n järjestämä maailman suurin ilmastotapahtuma, johon kaikki voivat osallistua. Tapahtuman aikana näytetään valomerkki ilmaston puolesta sammuttamalla turhat valot. Tämän symbolisen eleen avulla jokainen voi ilmaista huolensa ympäristön tilasta ja ilmastokriisistä.

Lue lisää tapahtumasta ja osallistu!

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.