Maailman helpoin tapa puhdistaa blenderi?

Olemme kehittäneet luultavasti maailman nopeimman tavan puhdistaa blenderi! Vain kaksi suihkausta Kiilto Airi Suihkutettavaa Käsitiskiainetta blenderiin ja vettä päälle, surauta ja huuhtele. Kiilto Airi Suihkutettava Käsitiskiaine helpottaa pienen tiskin tiskaamista, sillä sitä ei tarvitse laimentaa veteen.

NÄIN PESET BLENDERIN

1. Valuta tai kaavi ruoka pois blenderistä
  2. Jos blenderi on todella likainen tai rasvainen, tee esihuuhtelu hanan alla
  3. Suihkauta kaksi suihkausta Kiilto Airi Suihkutettavaa Käsitiskiainetta blenderiin ja lisää pari desiä vettä
  4. Pyöritä blenderiä Smoothie tai Clean toiminnolla
  5. Huuhtele ja nosta kuivumaan

UUSI TAPA TISKATA

Kiilto Airi Suihkutettava Käsitiskiaine on tehokas ja riittoisa, 100% nopeasti biohajoava, astianpesuaine. Hajusteeton ja väriaineeton käsitiskiaine on kehitetty yhteistyössä Allergia- ja Astmaliiton kanssa.

Kiilto Airi Suihkutettava Käsitiskiaine helpottaa pienen tiskin tiskaamista, sillä sitä ei tarvitse laimentaa veteen. Blenderin lisäksi sillä puhdistuu paistinpannut, veitset, puiset leikkuulaudat ja herkät lasiesineet, kaikki ne astiat, joita et halua pestä astianpesukoneessa. Tällöin tuote suihkutetaan astian pinnalle, harjataan ja huuhdellaan. Näin käytettynä tuote säästää myös vettä.

Kiilto Airi Suihkutettava Käsitiskiaine valittiin juuri Kotivinkin Vuoden Parhaaksi siivoustuotteeksi 2017.

Kiillon Suihkutettavan Käsitiskiaineen löydät myös sitruunan ja omenan tuoksuisena. Kotimaiset Kiillon käsitiskiaineet valmistetaan Hankasalmella.