Matti Raatikainen nimitetty Art Directoriksi Kiilto Family Oy:hyn

Matti Raatikainen on nimitetty Art Directoriksi Kiilto Family –konsernin emoyhtiöön Kiilto Family Oy:hyn 1.9.2018 alkaen. Hän siirtyy tehtävään Kiilto Oy:n rakentamisen liiketoimintayksikön markkinoinnista. Uudessa tehtävässään Matti johtaa Kiilto-brändin sekä konserni- ja yritysviestinnän graafista ilmettä.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.