Mikrokuitupyyhkeet ja mopinpesukoneen käyttö - katso uudet Puhtausklinikka-jaksomme!

Onko kaikki siivoukseen tarkoitettu mikrokuitu samanlaista? Miten mikrokuitupyyhe eroaa puuvillaisesta siivouspyyhkeestä? Kumpi on ekologisempaa - monikäyttöiset vai kertakäyttöiset pyyhkeet? Muun muassa näihin kysymyksiin mikrobiologi & asiakkuus- ja kehityspäällikkö Kirsi Saukkonen sekä liiketoiminnan kehityspäällikkö Tuomas Jaatinen vastaavat videossa, jossa käsitellään mikrokuituisten siivoustekstiilien ominaisuuksia ja etuja. Katso video:

KiiltoCleanin valikoimasta löydät sekä lyhyt- että monikäyttöisiä mikrokuituisia siivousvälineitä ammattikäyttöön. Tutustu siivousvälineisiimme!

Monikäyttöisiä siivousvälineitä käyttäessä on tärkeää huolehtia niiden pesusta. Siivoustekstiilien huolto vaikuttaa suoraan niillä suoritettavan siivouksen lopputulokseen. Tuomas Jaatinen näyttää, miten helppoa mopinpesukoneen käyttö on. Samalla kerrataan, mitä kaikkea on muistettava mikrokuituisia siivoustekstiilejä pestessä. Katso video:

Puhtausklinikka on nettivideosarja, jossa eri alojen asiantuntijat keskustelevat henkilö- ja ympäristöhygienian aiheista. Eri teemojen ympärille rakennetut jaksot tarjoavat ajankohtaista tietoa sekä herättelevät ajatuksia puhtauteen liittyen. Tutustu eri jaksoihin tästä.

Haluatko ilmoituksen, kun KiiltoClean julkaisee uusia ammattipuhtautta ja -hygieniaa koskevia videoita? Tilaa KiiltoCleanin Youtube-kanava!