Millainen on sinun paratiisisaaresi? Osallistu Paratiisi-kuvakilpailuun!

Missä luonnon näkymässä sinun silmäsi lepäävät? Miltä sinun paratiisisi näyttää?

lu Jaanisoon uuden Paratiisisaari-taideteoksen suuret palmut luovat tunnelmaa, mutta mitä paratiisinomaista sinä näet ympäristössäsi?

Lähetä meille paras luontoaiheinen kuvasi ja osallistu kilpailuun! Palkitsemme parhaat kolme kuvaa Museokorteilla (2kpl/voittanut kuva, arvo 68€/kortti). Museokortti on pääsylippusi 280 museoon, lue Museokortista lisää tästä.

Lähetä kilpailukuvasi sähköpostilla osoitteeseen:

KILPAILU ON PÄÄTTYNYT, KIITOS OSALLISTUJILLE! ILMOITAMME VOITTAJILLE HENKILÖKOHTAISESTI 31.10. MENNESSÄ.

Aikaa osallistua on 15.10.2018 saakka. Osallistuminen kilpailuun edellyttää, että kuva on itse ottamasi, ja sinulla on siihen täydet käyttöoikeudet. Otamme voittajiin yhteyttä henkilökohtaisesti. Kiilto pidättää oikeuden käyttää kilpailussa voittaneita kuvia markkinoinnissaan.

Lue Paratiisisaari-taideteoksen tarina tästä.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.