Minna Kulmala aloittanut graafisena suunnittelijana Kiillon Rakentamisen liiketoiminnassa

Minna Kulmala on aloittanut uutena graafisena suunnittelijana Kiillon Rakentamisen liiketoiminnassa 12.11. alkaen. Hänen työtehtäviinsä kuuluvat erilaiset visuaaliset toimeksiannot, mm. kuvastojen taitot, markkinointi- ja kampanjamateriaalien työstöt, pakkausten suunnittelu sekä laaja-alaisesti Kiilto Pro -brändiin liittyvät graafiset työt.

Minna on valmistunut Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemian Digital arts -viestintälinjalta medianomiksi ja toiminut viimeksi visuaalisena suunnittelijana Veljekset Mattila Oy:ssä. Siellä hän vastasi muun muassa yrityksen markkinointi- ja myyntimateriaalien sekä pakkausten suunnittelusta ja toteutuksesta.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.