Minna Kulmala aloittanut graafisena suunnittelijana Kiillon Rakentamisen liiketoiminnassa

Minna Kulmala on aloittanut uutena graafisena suunnittelijana Kiillon Rakentamisen liiketoiminnassa 12.11. alkaen. Hänen työtehtäviinsä kuuluvat erilaiset visuaaliset toimeksiannot, mm. kuvastojen taitot, markkinointi- ja kampanjamateriaalien työstöt, pakkausten suunnittelu sekä laaja-alaisesti Kiilto Pro -brändiin liittyvät graafiset työt.

Minna on valmistunut Turun ammattikorkeakoulun Taideakatemian Digital arts -viestintälinjalta medianomiksi ja toiminut viimeksi visuaalisena suunnittelijana Veljekset Mattila Oy:ssä. Siellä hän vastasi muun muassa yrityksen markkinointi- ja myyntimateriaalien sekä pakkausten suunnittelusta ja toteutuksesta.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija