Monikäyttöinen kodin korjaus- ja paikkausmassa – Kiilto RepairFix

Sementtipohjainen paikkausmassa Kiilto RepairFix soveltuu seinien ja lattioiden paikkauksiin ja tasoituksiin sekä sisällä että ulkona. Tuote sopii myös keraamisten laattojen kiinnittämiseen.

Tuotteen maksimikerrospaksuus on 30 millimetriä. Sen kuivumisaika on 1–3 vuorokautta riippuen paikkauksen laajuudesta, vallitsevista olosuhteista ja alustan huokoisuudesta. Massan väri on harmaa. Tasoitettu pystypinta voidaan maalata kaikilla vesiohenteisilla maaleilla sekä sisä- että ulkotiloissa. Julkisivuissa myös silikaattimaalit soveltuvat pinnan maalaukseen. Tasoitettu lattia tulee pinnoittaa kovalla materiaalilla, kuten keraamisella laatalla, kelluvana asennettavalla lautaparketilla tai laminaatilla.

Julkisivujen korjauksissa ja paikkauksissa tasoitteen joukkoon voidaan asentaa Kiilto Rappausverkko.

Kiilto Tuoteneuvonta

Kodin remontointi
kiilto.tuoteneuvonta@kiilto.com

arkisin klo 8-17 lauantaisin klo 10-14

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.