Muutos KiiltoCleanin metalliteollisuuden tuotevalikoimassa

Olemme ottaneet myyntiin uuden tuotteen metalliteollisuuden työstönesteiden mikrobiologisen kasvun estämiseen. Tuote korvaa Metasept Forten (tuotekoodi 423455).

GROTAN BA 21 pakkauskoko 10kg, tuotekoodi 423456

Käyttöalue: Biosidi työstönesteiden, koeponnistus- ja jäähdytysnesteiden mikrobiologisen kasvun estämiseen.

Ominaisuudet: Neste on hyvin veteen liukeneva ja toimii pH alueella 3-11. Tuote on erittäin tehokas bakteereita, hiivoja ja homeita vastaan. Tuote ei sisällä formaldehydiä eikä formaldehydivapauttajia.

Tuotteen komponentit ovat biologisesti hajoavia.

Lisätietoa tuotteesta löydät tuotesivulta.

Tiedotteen voit ladata pdf-muodossatästä.

Tuote löytyy varastostamme ja on tilattavissa tilauskeskuksestamme:

asiakaspalvelu@kiiltoclean.fi p. 0207 710 401

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.