Muutos KiiltoCleanin metalliteollisuuden tuotevalikoimassa

Olemme ottaneet myyntiin uuden tuotteen metalliteollisuuden työstönesteiden mikrobiologisen kasvun estämiseen. Tuote korvaa Metasept Forten (tuotekoodi 423455).

GROTAN BA 21 pakkauskoko 10kg, tuotekoodi 423456

Käyttöalue: Biosidi työstönesteiden, koeponnistus- ja jäähdytysnesteiden mikrobiologisen kasvun estämiseen.

Ominaisuudet: Neste on hyvin veteen liukeneva ja toimii pH alueella 3-11. Tuote on erittäin tehokas bakteereita, hiivoja ja homeita vastaan. Tuote ei sisällä formaldehydiä eikä formaldehydivapauttajia.

Tuotteen komponentit ovat biologisesti hajoavia.

Lisätietoa tuotteesta löydät tuotesivulta.

Tiedotteen voit ladata pdf-muodossatästä.

Tuote löytyy varastostamme ja on tilattavissa tilauskeskuksestamme:

asiakaspalvelu@kiiltoclean.fi p. 0207 710 401