Nimityksiä Kiilto Family Oy:n HR:ssa

Kiilto Family Oy:ssä vuodesta 2015 HRD Managerina toiminut Minna Huru on nimitetty 31.5.2016 alkaen HR Manageriksi. Hän vastaa Kiilto Family -konsernissa henkilöstön kehittämisasioista ja esimiestyön tukemisesta Suomessa.

Kiilto Family Oy:ssä vuodesta 2007 HR Managerina toiminut Antti Uski on nimitetty 31.5.2016 alkaen HR Directoriksi. Hän vastaa kokonaisuudessaan Kiilto Family -konsernin henkilöstötoiminnon johtamisesta.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.