Nimityksiä Kiilto Oy:n Teollisuusosastolla

DI (materiaalitekniikka) Heini Siekkinen (kuva alla vas.) on nimitetty Teollisuusosaston tuotekehittäjäksi 1.5.2016 alkaen. Siekkinen on tullut Kiiltoon vuonna 2015 projekti-insinööriksi.

Teollisuusosaston markkinointiin Kaakkois-Suomen aluepäälliköksi on nimitetty 23.5.2016 kemiantekniikan diplomi-insinööri Tiia Aromaa (kuva alla oik.). Hän on aiemmin työskennellyt Finex Oy:ssä tuotepäällikkönä sekä J.M. Huber Finland Oy:ssä asiakaspalvelutehtävissä.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.