NSF merkki myönnetty F 65 Slidy sekä F 67 Silcon ratavoiteluaineille

Kansainvälinen NSF-sertifikaatti myönnetään tuotteelle, jonka raaka-aineet ovat FDA-hyväksyttyjä ja NSF International on tutkimuksin todennut tuotteen soveltuvan elintarviketeollisuuden käyttökohteeseen. Tällaisissa tuotteissa on lupa käyttää NSF -merkkiä.

KiiltoCleanin tuotteista F 65 Slidy ja F 67 Silcon ratavoiteluaineille on myönnetty NSF -merkki

F 65 Slidy - Silikonipohjainen ratavoiteluaine

Elintarviketeollisuuden kuljetusratojen automaattiseen voiteluun keskitetyn ratavoitelujärjestelmän kautta.

Soveltuu kuljetusratojen voiteluun:

• Meijereissä (kartonkipakkaukset)
  • Juomateollisuudessa (kartongit, muovipullot)
  • Panimoissa (tölkit, käytettäessä muovilamelleja)

F 67 Silcon - Silikonipohjainen kuljetusratojen voiteluaine

Juomateollisuuden kuljetusratojen voiteluun (muovi, teräs, teflon) keskitetyn ratavoitelujärjestelmän kautta.

Soveltuu kuljetusratojen voiteluun:

• Meijereissä (kartonkipakkaukset)
  • Juomateollisuudessa (kartongit, muovipullot, myös kertakäyttömuovipullot)
  • Rullakoiden, alusvaunujen ja laatikoiden kuljetusradat

Tarkemmat tuotetiedot ja käyttöturvallisuustiedotteet löydät klikkaamalla tuotteiden nimiä. Koko tuotevalikoimaamme voit tutustua tästä.

Kaipaatko lisätietoa elintarviketeollisuuden ratkaisuistamme? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme