Olemme avanneet uuden sisäilmaosion - lue, miten ylläpitosiivous vaikuttaa sisäilman laatuun

Ylläpitosiivous on säännöllisesti, esimerkiksi päivittäin tai viikoittain, tehtävää siivousta. Tarkoituksena on säilyttää tilassa sovittu puhtaustaso ja varmistaa tilojen toimivuus siivouskertojen välillä. Hyvällä ylläpitosiivouksella vaikutetaan myös tilojen sisäilmaan.

Julkaisimme tänään sivuillamme ammattipuhtauteen keskittyvän sisäilmaosion, josta löydät mm. selkeät ylläpitosiivousohjeet sekä tietoa tutkitusti sisäilman kannalta paremmista Kiilto Pro -puhdistusaineista.

Uuteen sisäilmaosioon pääset tästä.

Tiina Laurén

Liiketoiminnan kehityspäällikkö​
Ammattisiivousainee
ttiina.lauren@kiiltoclean.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.