Olemme mukana Ligna 2017 -messuilla!

Osallistumme Hannoverissa järjestettäville Ligna 2017 -messuille 22.–26.5.2017.

Ligna on maailman johtava puunjalostusteollisuuden tapahtuma, johon kokoontuu vuosittain yli 1500 näytteilleasettajaa ympäri maailmaa.

Me haluamme olla rakentamassa kestävää tulevaisuutta asiakkaidemme kanssa. Tuotekehityksemme osaamisen ydintä on kehittää tuotteita, jotka soveltuvat ominaisuuksiltaan pohjoisen vaativiin olosuhteisiin. Tule haastamaan osaamisemme ja pohtimaan kanssamme, millaisia ratkaisuja voisimme yhdessä löytää!

Tervetuloa osastollemme kertomaan tarpeistasi! Löydät meidät hallista 13, osastolta A09!

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.