Omavalvontapalvelulla mitattua puhtautta tekstiilien pesun hygieenisyyteen - tutustu palveluumme!

Tekstiilien pesun hygieenisyyden omavalvontapalvelun avulla voidaan varmistua pyykin mikrobiologisesta puhtaudesta. Palvelun avulla saadaan tietoa pesuprosessin onnistumisesta tuottaen turvallista puhtautta. Palvelua suositellaan erityisesti koneisiin, joiden pesulämpötilaa ei voida tarkistaa tai kontrolloida pesuprosessin aikana.

KiiltoClean tarjoaa pesuprosessin toimivuuden tarkistamiseen helpon ja vaivattoman tavan.

Klikkaa tästä nettisivuillemme ja tutustu palveluumme tarkemmin!

Voit myös ottaa yhteyttä puhtaus- ja hygienia-asiantuntijoihimme. Saat heiltä lisätietoa palvelusta ja myös tilaukset hoituvat heidän kauttaan.

Vuoden 2017 syyskuun loppuun mennessä saadut tilaukset analysoidaan lokakuussa. Seuraavan kerran palvelu on saatavilla ensi vuoden puolella.