Omavalvontapalvelulla mitattua puhtautta tekstiilien pesun hygieenisyyteen - tutustu palveluumme!

Tekstiilien pesun hygieenisyyden omavalvontapalvelun avulla voidaan varmistua pyykin mikrobiologisesta puhtaudesta. Palvelun avulla saadaan tietoa pesuprosessin onnistumisesta tuottaen turvallista puhtautta. Palvelua suositellaan erityisesti koneisiin, joiden pesulämpötilaa ei voida tarkistaa tai kontrolloida pesuprosessin aikana.

KiiltoClean tarjoaa pesuprosessin toimivuuden tarkistamiseen helpon ja vaivattoman tavan.

Klikkaa tästä nettisivuillemme ja tutustu palveluumme tarkemmin!

Voit myös ottaa yhteyttä puhtaus- ja hygienia-asiantuntijoihimme. Saat heiltä lisätietoa palvelusta ja myös tilaukset hoituvat heidän kauttaan.

Vuoden 2017 syyskuun loppuun mennessä saadut tilaukset analysoidaan lokakuussa. Seuraavan kerran palvelu on saatavilla ensi vuoden puolella.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.