Osta työtä Suomeen -päivää vietetään jälleen perjantaina

Joulukuun ensimmäisenä perjantaina vietetään Osta työtä Suomeen -kampanjapäivää. Nyt toista kertaa järjestettävä tapahtuma herättelee kuluttajia pohtimaan omien ostopäätösten vaikutusta kotimaan työllisyyteen. Päivä kuuluu Suomalaisen Työn Liiton Sinivalkoinen Jalanjälki -kampanjaan, jossa myös Kiilto Oy on mukana.

– Päivän tavoitteena on, että yhä useampi suomalainen ostaisi vain kotimaisia tuotteita ja palveluita, ja kiinnittäisi huomiota suomalaisten tuotteiden ja palveluiden työllistävään vaikutukseen, Suomalaisen Työn Liiton projektipäällikkö Merja Mantila kertoo.

Laatu luodaan yhdessä

Kiillossa laadukkaat tuotteet syntyvät toimivan yhteistyön ja monipuolisen osaamisen tuloksena. Tuotteitamme kehitetään ja valmistetaan omissa tuotantolaitoksissamme Lempäälässä. Hyvä esimerkki Kiillon jatkuvasti uutta luovasta kotimaisesta tuotekehityksestä ja tuotannosta on uusi Kiilto KeraPro Pikavedeneriste, joka vähentää märkätilaremonteissa merkittävästi vedeneristämiseen kuluvaa aikaa.

Osallistu sosiaalisessa mediassa

Osta työtä Suomeen -päivän tapahtumaan voi liittyä Facebookissa. Omista sinivalkoisista valinnoista voi kertoa sosiaalisen median kanavissa käyttämällä tunnisteita #ostatyötäsuomeen, #ostatyötäsuomeenpäivä ja #sinivalkoinenjalanjälki.

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.