Paras asiakkaiden mielestä! - KiiltoCleanille paras arvosana ammattikeittiöasiakkailta

Taloustutkimus Oy:n teettämässä Food Service Feedback 2016, Pesu- ja puhdistusaineet -tutkimuksessa (entinen Suurkeittiötutkimus) KiiltoClean Oy sai parhaan arvosanan tutkimukseen vastanneilta. Kyselyyn vastasivat suurkeittiöt, joissa tarjoillaan vähintään 50 annosta päivittäin.

Vastanneiden mielestä, arvoasteikolla 4-10, KiiltoClean on paras arvosanalla 8,42. Yrityskuvatekijöissä KiiltoClean sijoittuu ensimmäiseksi kuudessa eri kategoriassa. Muissa kategoriossa KiiltoClean sijoittuu sijoille 2-4.

Lue lisää tutkimustuloksesta

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.