Parempaa sisäilmaa Kiilto Kisulla ja Kiilto Kisu BT:llä

KiiltoCleanin tutut tuotteet kivi- ja laattalattioiden sekä mosaiikkibetonilattioiden käsittelyyn ovat saaneet M1-luokituksen!

M1-luokitus kertoo tuotteen vähäpäästöisyydestä ja sen tavoite on edistää vähäpäästöisempien materiaalien tuotekehitystä ja näin parantaa rakennusten sisäilmaa. Hyvä sisäilmasto edellyttää sisäilma-asioiden huomioon ottamista suunnittelun, rakentamisen ja käytön kaikissa vaiheissa.

Kiilto Kisu BT on peruskäsittelyaine mosaiikkibetonille, betonilattioille, huokoiselle tiililattialle ja huokoisille luonnonkivilattioille. Se täyttää mekaanisesti materiaalin huokoset, ja estää lian imeytymisen materiaaliin.

Kiilto Kisu – Kivisuoja on kyllästysaine, joka on helppo levittää ja joka muodostaa näkymättömän ja tehokkaan suojan kivilattioille. Se ei jätä kalvoa, eikä tee pintaa liukkaaksi ja kuivuu nopeasti.

Tarkemmat tuotetiedot, työohjeet ja käyttöturvallisuustiedotteet löydät klikkaamalla tuotteiden nimiä. Koko tuotevalikoimaamme voit tutustua tästä.