Pasi Hautakorpi nimitetty KiiltoCleanin kuluttajaliiketoiminnan liiketoimintajohtajaksi

Pasi Hautakorpi (KTM) on aloittanut KiiltoClean Oy:n kuluttajaliiketoiminnan liiketoimintajohtajana 26.3.2018 alkaen. Hänellä on pitkä kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta erityisesti terveydenhoitotuotteissa.

Hän on viimeksi työskennellyt GSK Consumer Health Care:n palveluksessa ja sitä ennen mm Bayer Consumer Care:n, Merck Consumer Care MSD:n, sekä Novartis Consumer Health:n palveluksessa.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.