Pidä kädet ja työkalut puhtaina myös ilman vettä

Report this content

Öljy, vaha, maali ja muu lika ovat haastavia puhdistaa työolosuhteissa, joissa ei ole vettä saatavilla. Kiillon uudet, erityisesti teollisiin työolosuhteisiin kehitetyt puhdistuspyyhkeet poistavat hankalimmatkin tahrat tehokkaasti, tehden niistä ihanteellisia käsien, työkalujen, kaapelien sekä koneiden puhdistukseen.

Älä anna olosuhteiden rajoittaa työskentelyä

Kiilto täydentää tuotevalikoimaansa kolmella uudella puhdistuspyyhkeellä, jotka on suunniteltu erityisesti teollisuuden tarpeisiin. Rakennusalan työntekijöillä, mekaanikoilla, huoltoteknikoilla, maalareilla, sepillä ja monilla muilla teollisuuden ammattilaisilla ei työolosuhteista johtuen ole aina vettä ja pesuaineita saatavilla ihon ja pintojen puhdistukseen. Kiilto Pro All Purpose-, Heavy Duty- ja Rub & Scrub -teollisuuspyyhkeillä on jokaisella oma käyttöalueensa, mikä tekee käsien ja työkalujen puhtaanapidosta helppoa ja tehokasta myös ilman vettä. Pyyhkeet kulkevat kätevästi mukana, jolloin ne ovat aina ulottuvilla eri työkohteissa tai huoltoautossa.

Kolme uutta tuotetta eri tarkoituksiin

Kiilto Pro All Purpose Wipes on miedontuoksuinen puhdistuspyyhe, joka on kehitetty iholle. Se on tehokas öljyä, vahaa sekä maalia vastaan, poistaen mainittujen jäämien lisäksi kaiken tavanomaisen lian käsistä vaivattomasti. Pyyhkeiden neste sisältää glyseriiniä, joka hoitaa ihoa. Pyyhkeen kangasmateriaali on erittäin kestävää eikä se nukkaa. Sen sileä pinta tekee pyyhkeistä miellyttäviä käyttää myös toistuvassa käytössä.

Kiilto Pro Heavy Duty Wipes on myös tarkoitettu ihon puhdistamiseen, mutta sen karkeampi kangasmateriaali kuorii tehokkaammin mekaaniseen tehoon perustuen. Pinnan hankaava rakenne varmistaa, että vaikeimmatkin tahrat, kuten dieselöljy, rasva ja liima, voidaan poistaa iholta helposti. Pyyhkeen kääntöpuoli on sileä, jolloin se soveltuu myös yleiseen pyyhkimiseen. Kuten Kiilto Pro All Purpose Wipes, myös Kiilto Pro Heavy Duty Wipes on miedosti hajustettu.

Kiilto Pro Rub & Scrub Wipes on kehitetty työympäristön pinnoille, soveltuen esimerkiksi työkalujen, vaijereiden ja laitteiden puhdistukseen. Pyyhkeet on valmistettu samasta hankaavasta materiaalista kuin Kiilto Pro Heavy Duty Wipes. Kiilto Pro Rub & Scrub Wipes on hajusteeton, jotta se voidaan erottaa helposti iholle tarkoitetuista vaihtoehdoista.

Käytännöllinen pakkaus, joka on valmistettu kierrätettävästä muovista

Pyyhkeet toimitetaan kahden litran muovipakkauksessa, jossa on uudelleen suljettava kansi. Suljettava astia suojaa pyyhkeitä saastumiselta ja lialta, varmistaen, että pyyhkeet säilyvät kosteina ja puhtaina käytössä. Kompaktin kokoinen pakkaus kulkee näppärästi mukana työkohteesta toiseen vieden vain vähän tilaa.

Timo Esko

Solutions Manager
Teknologiateollisuus
timo.esko@kiilto.com

050 412 47 24

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, jonka visio on vuodessa 2080. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa.