Poikkeuksellinen aukiolo Kiillon asiakaspalvelussa ja tilauskeskuksessa 1.11.

Kiillon koko henkilöstö juhlii yrityksen 100-vuotisjuhlaa perjantaina 1.11. Pyydämme asiakkaitamme huomioimaan, että juhlan vuoksi kaikki palvelumme (myös puhelinvaihde, tilauskeskus ja varasto) suljetaan jo klo 13. Tilauksia ei siten valitettavasti enää vastaanoteta eikä keräillä klo 13 jälkeen kyseisenä päivänä. Mahdollisuuksien mukaan toivomme kiireellisten tilausten tekemistä jo edellisenä päivänä.

Pahoittelemme poikkeuksellisesta aikataulusta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Muina aikoina tilauskeskuksemme ja asiakaspalvelumme palvelee normaalisti.

Tilaukset:
tilaus@kiilto.com
puh. 0207 710 110 (muina aikoina arkisin 8–16)