Puhdasta jälkeä paperiteollisuuden prosesseihin

Suomalaisena teollisuuskemikaalien toimittajana tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaista palvelua.

Prosessiosaamista

Paperiteollisuudelle tarjoamme parhaita mahdollisia pesukemikaaleja laadukkaan lopputuotteen varmistamiseksi. Puhtaus on tärkeä asia myös paperinvalmistuksessa. Neuvomme tarvittaessa oikean tuotteen valinnassa ja annamme käyttökoulutusta. Onnistunut kokonaisuus koostuu saumattomasta yhteistyöstä.

Aidosti lähellä

Kiilto kehittää ja valmistaa tuotteet Suomessa vastuullisesti ihmisistä ja ympäristöstä huolehtien. Kotimaisena toimijana tunnemme suomalaiset olosuhteet ja tuotteille asetettavat vaatimukset. Koska sijaitsemme asiakasta lähellä, voimme myös tarjota ainutlaatuisen toimitusvarmuuden.

Laboratoriopalvelut

Tuotekehitys- sekä laadunvarmistus sijaitsevat Turussa tehtaidemme yhteydessä. Ammattitaitoinen tiimimme pystyy reagoimaan nopeasti mahdollisissa ongelmatilanteissa. Teemme paperiteollisille prosessiasiakkaillemme säännöllistä analysointia, jotta voimme varmistua tuotannon toimivuudesta. Asiakkaidemme prosessit muuttuvat jatkuvasti ja me olemme mukana jatkuvassa kehityksessä.

Katso videolta mihin kaikkiin paperikoneen kohteisiin käytetään KiiltoCleanin pesuaineita:

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.