Puhtausklinikka: säännöllinen lattianhoito pidentää lattian käyttöikää

Puhtausklinikka -nettivideosarjan uusimmassa jaksossa käydään läpi, miksi lattianhoito on tärkeää ja millaisia haasteita siihen liittyy.

Monissa kohteissa lattioiden puhdistus tehdään säännöllisesti, mutta hoitomenetelmien suunnitelmallinen käyttö ontuu. Lattioita hoitamalla niiden käyttöikä kasvaa ja kiinteistön arvo säilyy. Myös puhdistus helpottuu, kun lattioiden huokoisuus vähenee, eikä lika tartu yhtä sinnikkäästi sileään lattiaan.

Jakson keskustelijoina ovat KiiltoClean Oy:n mikrobiologi & asiakkuus- ja kehityspäällikkö Kirsi Saukkonen sekä tuotekehityspäällikkö Heidi Kähkönen.

Katso video

Puhtausklinikka on nettivideosarja, jossa eri alojen asiantuntijat keskustelevat henkilö- ja ympäristöhygienian aiheista. Eri teemojen ympärille rakennetut jaksot tarjoavat ajankohtaista tietoa sekä herättelevät ajatuksia puhtauteen liittyen.

Tutustu Puhtausklinikan eri jaksoihin YouTubessa.

Haluatko ilmoituksen, kun KiiltoClean julkaisee uusia ammattipuhtautta ja -hygieniaa koskevia videoita? Tilaa KiiltoCleanin YouTube-kanava!

KiiltoCleanin ammattikäyttöön tarkoitettuihin lattianhoitoaineisiin voit tutustua tästä.