Raija Polvinen nimitetty Kiilto Oy:n tutkimus-, kehitys- ja innovaatiojohtajaksi

Tutkimuspäällikkö, TkT Raija Polvinen  on nimitetty 1.1.2016 alkaen Kiilto Oy:n tutkimus-, kehitys- ja innovaatiojohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi. Hänen vastuualueisiinsa kuuluvat Kiilto Oy:n tuotekehitys, innovaatiot ja polymerointi. Polvinen raportoi toimitusjohtaja Anssi Asikaiselle.

Polvinen on tullut Kiilto Oy:oon vuonna 2005 tuotekehityspäälliköksi. Vuonna 2011 hänet nimitettiin Kiilto Oy:n tutkimuspäälliköksi.

Varatoimitusjohtaja, TkT Mikko Viljanmaa vastaa edelleen Kiilto Oy:n tuotanto- ja ostotoiminnoista, valimo-osastosta, ympäristö- ja turvallisuusasioista sekä Kiilto Oy:n Venäjän tytäryhtiöiden tuotekehityksestä. Viljanmaan uutena vastuualueena ovat lisäksi strategiset kasvuhankkeet.