SAK:n 2.2.2018 työnseisauksen vaikutukset KiiltoCleanin logistiikkaan

Hyvä asiakkaamme,

SAK järjestää perjantaina 2.2.2018 poliittisen mielenilmauksen, johon liittyy mukaan useita ammattiliittoja. Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT ry on ilmoittanut työtaisteluista, jotka vaikuttavat kuljetuksiin. AKT:n mukaan kuorma-autoalalla torstain 1.2. puolella lähteneet vuorot ajetaan loppuun ja seuraavat lähdöt ajetaan perjantaina 2.2. klo 18.00 jälkeen.

Haittojen vähentämiseksi suosittelemme ajoittamaan kiireiset tilaukset alkuviikon toimituksiin. Mielenilmauksen aiheuttamat ennakko- ja jälkiruuhkat voivat kuitenkin viivästyttää toimituksia ensi viikon alkupuolella, perjantain lakkopäivänä sekä seuraavan viikon alussakin. Pyrimme pitämään mielenilmauksesta aiheutuvat viivästykset mahdollisimman vähäisinä.

Ystävällisin terveisin,

Jussi Valtonen