Sama pesuteho, ympäristöystävällisempi lopputulos – HC38 Hand Cleaner uudistuu huhtikuussa

Teollisuus- ja korjaamolian ihonpesuun kehitetty HC38 Hand Cleaner -pesuvoide uudistuu kevään 2018 aikana. Vaikeaan likaan tehoavan käsienpesuaineen uusi puhdistava ainesosa on hankaava, mutta hellävarainen maissintähkäjauho, joka on luonnollinen ja ympäristöystävällinen vaihtoehto haitallisille mikromuoveille. Tuotteen puhdistusteho ja huuhtoutuvuus säilyvät ennallaan uudistuksen myötä.

HC38 Hand Cleaner -pesuvoide sopii käytettäväksi kohteissa, joissa tavataan vaikeasti iholta pestävää likaa, kuten korjaamoissa, konepajoissa, maalaamoissa ja kirjapainoissa. Pesuvoidetta voidaan käyttää vesipesussa tai tarvittaessa ilman vettä, jolloin se poistetaan iholta paperipyyhkeellä käsiin hieromisen jälkeen. Tuotteen sisältämät jojobaöljy ja Aloe vera -uute hoitavat ja estävät ihoa kuivumasta.

Uudistettu HC38 Hand Cleaner on saatavilla huhtikuusta 2018 alkaen. Lue lisää HC38 Hand Cleanerista tuotesivulla. Katso myös lähin jälleenmyyjäsi täällä.