Santtu Salonen aloittanut ICT-projektipäällikkönä Kiilto Family -konsernissa

DI Santtu Salonen on aloittanut Kiilto Family -konsernin ICT-projektipäällikkönä 13.11. alkaen. Hänen tehtävänään on vastata nimetyistä ICT-projekteista sekä projektinhoitomallista Kiilto Family -konsernin Suomen ja kansainvälisissä yhtiöissä.

Santtu siirtyy Kiilto Familyyn Accenturelta, jossa hän toimi viimeksi analytiikkaprojekteissa Team Leadinä. Hän on aiemmin työskennellyt myös muun muassa Solteqin ja Metso Automationin palveluksessa erilaisissa ICT- ja logistiikkaprojekteissa.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.