SUOMEN NOPEIN - UUSINTA UUTTA MÄRKÄTILOIHIN

Kiilto KeraPro on täysin uusi 1-komponenttinen, erittäin nopeasti kuivuva vedeneriste, joka soveltuu testatusti myös ilmavuotokorjauksiin.

Valmista jopa tunnissa

Kiilto KeraPro voidaan levittää telalevityksen lisäksi myös korkeapaineruiskulla, jolloin pinta on valmis laatoitettavaksi jopa tunnissa! Telalevityksessä kuivumisajat ovat ensimmäisellä telauksella n. 1 h ja toisella n. 2 h eli laatoittamaan pääsee erittäin nopeasti.

Mittaus kalvoa rikkomatta

Kiilto KeraPro Vedeneristeen kuivakalvon paksuus voidaan mitata kalvoa rikkomatta! Kuivakalvon paksuuden mittaus suoritetaan ultraäänimittausmenetelmällä. Tämä menetelmä on erittäin luotettava ja nopea. Menetelmä on VTT:n testaama ja hyväksymä: testausseloste VTT-S-02909-16.

Uusi oranssi väri

Raikkaan oranssissa värissä erottuvat hyvin harmaat ja valkoiset lyijykynän jäljet, aivan kuin laserin viivat. Lisäksi geelimäisen olomuotonsa ansiosta Kiilto KeraPro pysyy hyvin telassa ja helpottaa näin työn etenemistä.

Kiilto KeraPron riittoisuus on 0,75 l/m² (1 kg/m²) ja kuivakalvon paksuus seinällä ja lattialla min. 0,5 mm.

Kiilto KeraProta on saatavissa 1, 5, 10 ja 15 litran pakkauksissa. Yhdellä 15 litran astialla vedeneristää siis jopa 20 m²!