Tervetuloa meille –tapahtuma oli lämminhenkinen ja informatiivinen

Kiillon Lempäälän toimipisteessä järjestettiin Tervetuloa meille –tapahtuma osana Suomalaisen Työn Liiton Suomi100-teemaa. Ovet olivat auki yleisölle kolmen tunnin ajan torstaina 20.10. ja niistä kulki sisään satakunta eri ikäistä kävijää.

Kiilto Oy:n toimitusjohtaja Anssi Asikainen avasi tilaisuuden ja toivotti vierailijat tervetulleeksi. Avauspuheen jälkeen Kiilto Ensemble –kuoro rytmitti kahvitarjoilua kolmen kappaleen verran.

Halukkaat kävijät pääsivät tehdaskierrokselle, missä esiteltiin niin tuotantoa, tuotekehitystä kuin Kiillon historiaa. Kiillon valopihalle kootun taidenäyttelyn yhteydessä vieraat saivat äänestää omaa suosikkiaan Kuvataideakatemian opiskelijoiden töiden joukosta.

Lasten piirtämät ”Unelmatehtaat” kiinnitettiin Kiillon koulutuskeskuksen aulan seinälle ja ne muodostivat värikkään taidenäyttelyn niin vieraiden kuin Kiillon henkilöstön iloksi.

Lähtiessään vieraat saivat mukaansa heijastimet turvaksi syksyn pimeisiin iltoihin sekä Kiilto 66 Yleis-/puuliimaa rakentamisen ja kodin liimauksiin.

Katso videolta tunnelmia onnistuneesta tapahtumasta!